Igencsak jól jövedelmező üzlet a hazug kormánypropaganda terjesztése.
Balásy Gyula, a New Land Media Kft. és a Lounge-csoport tulajdonos-cégvezetője már az első nemzeti konzultáció, vagyis 2005. óta dolgozik a Fidesznek, és szép lassan ő lett a legnagyobb partnere Rogán propagandaminisztériumának. Évek óta ő kapja az erre szánt közpénzmilliárdokat.
A 24.hu most arról ír, hogy pontosan mennyit is keresett Balásy az uszítással és a néphülyítéssel.
A központi cég, a 2018-ban 52 milliárd forint bevételű New Land Media Kft. még nem adta le a tavalyi mérlegét, a Lounge Design Kft. azonban igen: 2019-ben 9 milliárd 139 millió forintos forgalma volt, ami 1,3 milliárddal haladta meg a tavalyelőtti, és kerek 6 milliárddal a 2017-es bevételt.
Balásy Gyula a május 28-án tartott egyszemélyes közgyűlésen 1,5 milliárd forint osztalékot szavazott meg magának. És ez csak a kisebbik cége.
A New Land Media mellett, a kisebb vidéki televíziók, fideszes önkormányzati újságok elérésére hozták létre a Village Media Kft.-t, amelyet a New Land médiaigazgatója, Hídvégi Krisztina vezet, és lényegében a New Land reklámjait értékesíti tovább meglehetősen nyereséges formában.
A Village Mediának 2 milliárd 264 millió forgalma volt, így durván minden negyedik forintja nyereségként jelent meg. Hídvégi Krisztina így 510 millió forint osztalékot vehetett ki.
Ezek után vannak tippjeink, hogy mennyit hozhat majd a konyhára a legnagyobb cég.