Burány Sándor a X. kerület ellenzéki országgyűlési képviselője járt utána az áldatlan állapotoknak. Felelősségre fogja vonni az illetékes miniszetrt.
"Emelt szintű karbantartás" fantázianéven folytat a MÁV immár két éve ilyen-olyan felújítási munkálatokat Kőbánya leglepukkantabb vasútállomásán.
Kőbánya alsó felújítására papíron 500 millió forintot költenek. Hát nem látszik rajta.
Burány Sándor bejárta a körzetéhez tartozó állomást, hogy saját szemével lássa a méltatlan állapotokat.
Akadálymentesítés és liftek nélkül fog valamikor elkészülni a Kőbánya alsó vasútállomás felújítása. A hírek szerint 2022-re. De kérdezem én: így kell kinéznie a 21. században egy vasútállomásnak? Ráadásul a fővárosban?!
A két éve folyó felújítás után az állomásépület belső tere és a lépcsők még mindig ugyanolyan ocsmányak, mint az elmúlt évtizedekben. Az érintőképernyős jegykiadó automata nem üzemel, a másikat már rég eltüntették. Burány Sándor szinte biztos benne, hogy jövőre azért rendbepofozzák valahogy.
Gyanítom a választásokra készen lesz, mivel a kormány számára ismét a szavazatok begyűjtése az elsődleges szempont, nem az emberek életének könnyebbé tétele.
A szomszédos Mázsa téren 46,9 milliárd forintból épít Mészáros Lőrinc és bandája egy sportközpontot, amihez Kőbánya fideszes polgármestere csak úgy ingyen odaadta a telket. D. Kovács Róbert polgármester például az állomás rendbetételét szabhatta volna feltételül a telekért cserébe. Többek között.
Mit mondanál a MÁV-nak a KöKi vasútállomásról?
A Kőbánya-Kispest vasútállomás évtizedek óta csak rohad. A pláza építése sokakban hiú reményeket keltett, de lényegében nem változott semmi. A Momentum most kezébe vette az ügyet.
Oligarchák építhetik a Mázsa téri sportkomplexumot
Nem kellett sokáig várni, hogy kiderüljön a nagy "sportfejlesztés" mögött nem áll más, mint a NER-hez köthető betonbiznisz.
Kovács Róbert: D. Kovács ingyen odadobta a Mázsa teret a NER-oligarcháknak
A Momentum kőbányai önkormányzati képviselőjét felháborítja, hogy a fideszes polgármester visszaélt a járványhelyzet ürügyén megszerzett teljhatalmával.
Gergely Bálint: Vasútfejlesztésre menjen a közpénz, ne vadászkiállításra!
A Momentum rákosmenti előválasztási jelöltje szerint inkább a külvárosokból ingázók közlekedésére költsék azt a pénzt, amit a Fidesz-kormány Semjén Zsolt hobbijára szór el.
Kester Eddy: 1000 év alatt térülne meg a Budapest-Belgrád vasútvonal
A Financial Times egykori újságírója a kommunista Kína által Magyarországra erőltetett felesleges vasútfejlesztési beruházást elemezte.